Post by rofomunpeari on Feb 25, 2022 0:54:44 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Super Stylist Fashion Makeover ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Super Stylist Fashion Makeover IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod många primogems ▞▞▞
▞▞▞ Super Stylist Fashion Makeover 2022 version ▞▞▞
Håller på att frysa efter första personen och jag kan inte göra något utöver det. Så frustrerande
Kul att klä upp kunder, men accessoarerna och klädvalen som är gratis och inte låsta är blahh. Hår- och ögonvalen är fantastiska och scenarier för kunder, men bara 3 fula skor och toppval för att klä dem. Även mitt avatoon dress app-spel har mer mångfald än så här. Jag gillar den fantastiska 3D-animationen i det här spelet.
Jag älskar det här spelet men det slår mig hela tiden. Jag är trött på det. Jag kan inte spela sidospelen eftersom du inte kan hänga med i mina val. Jag spenderade nästan pengar och du sparkade iväg mig. Seriöst varför?? Och mitt internet är bra.... Alla mina andra spel fungerar och jag spelar mycket..
Super Stylist Fashion Makeover Παιχνίδια ρόλων bwqp
Spelet är ganska coolt, men för många långa tillägg. Det är irriterande och håller det roliga borta. Har spelat i ett par dagar men jag kom till en punkt där jag bara inte kan lägga till längre. Överväldigande....
Jag installerade det här spelet för några dagar sedan... Jag har slutfört till 13 nivå... Idag morse gick jag för att öppna det här spelet men det öppnar inte. Jag uppdaterade appen, startade om mobilen. Men allt förgäves. Jag kan inte ens ta bort appen och starta om igen eftersom jag har slutfört till 13 nivå. Teamet ska titta på den här frågan. Men det här spelet är ganska bra.
Jag älskar älskar det här spelet!!!! Jag gillar verkligen alla klädalternativ. Jag skulle älska möjligheten att ta bilder på de olika outfits jag satt ihop under min stilleståndstid. Jag önskar också att jag kunde annat än diamanter med pengarna jag tjänar från kunder. I övrigt älskar jag det.
Det här spelet är ok men det enda problemet är att annonsen avvärjde något annat. Också bara ett råd, om stylisten inte matchade kraven bör kunden vara missnöjd.
Det här spelet är coolt. Jag gillar verkligen det här spelet men det är ett problem med modevisningen.
Många annonser finns där och om jag raderar spelet kommer alla framsteg att försvinna. Saker är dyra och du kan inte få ädelstenar lätt den nya uppdateringen var riktigt dålig
Riktigt kul spel. Ända nackdelen är all reklam man måste se
Knappen för reklam på läppstiftet 💄 knappen och det är väldigt irriterande 😒
Super Estilista: Guru de Moda RPG mder
Roligt. Gillar verkligen spelet. Behöver fler sminkval och fler frisyrer. Mer smycken. Har slut på kataloger. Börjar bli uttråkad. Äntligen fler valmöjligheter, mycket bra. Jag förstår inte vad nagellacksflaskorna gör? Uppdatering: bra ni lyssnar tack för alla nya val. Gjorde spelet roligt igen. Ändra upp poserna för landningsbanan också.
Varje gång jag försökte spela och jag tittar på en annons får jag en svart skärm, jag har en bild på den att visa. Jag börjar bli riktigt trött på det, spelet måste fixas
Bästa Bästa Bästa Bästa Bästa!!!😜
Jag skulle ha gett spelet 5 stjärnor eftersom jag tycker att det är roligt, men att vara maxad på nivåer gör det så att du inte har fler kundförfrågningar. Under vissa evenemang för att låsa upp premiumkläder tillhandahåller kunder extra föremål för att kunna få biljetter. Nu kan jag bara hämta 5 föremål i timmen och du behöver 40 för att få en biljett. Som en FT-person som arbetar 9 timmar om dagen är det omöjligt att samla ihop tillräckligt med biljetter för att få alla premiumartiklar, vilket innebär att om jag vill ha dem måste jag betala pengar för dem. Väldigt besviken.
Jag älskar den här spelet
Det är kul men nu har jag fastnat på en nivå och det är lite frustrerande att jag har kommit så här långt och inte kan spela riktigt
Jag fullkomligt älskar det här spelet! Jag har letat efter ett sånt här spel länge och inte bara får jag göra över mig själv utan också få göra det med klienterna.. det är det perfekta spelet!
Bra om du inte provar shoppingspelet. Det måste finnas en högre andel vinster. Kanske inte heller vill spela om du inte vill att en annons dyker upp var 40:e sekund. Inte heller ett fan av att färg efter nummer är en del av denna app.
Jättekul, men jag gillar inte att den startar om varje gång jag försöker starta en utmaning, eller skaffa extra diamanter etc. Om appen. Återgår till vad det var, det skulle vara bra! Jag skulle lätt ge det 5 stjärnor!
Jag tycker att detta spel är såååå fantastiskt. Och jag älskar att välja kläder åt andra så jag älskar det här spelet extra mycket
Väldens bästa spel!
Jag älskar att spela det här spelet, jag tycker att det är roligt, men det fortsätter att krascha halvvägs genom klädprocessen ända sedan den senaste uppdateringen VAR vänlig FIXA DETTA PROBLEM
Jag älskar spelet men jag raderade av misstag en fil på min telefon och för att frigöra utrymme och jag raderade speldata i och när jag öppnade mitt spel tog det mig tillbaka till nivå 1 från nivå 18 och jag har försökt återställa mina framsteg det fungerar inte ens med mitt Facebook-konto kopplat till det
Brukade vara en bra app innan allt behövde förtjänas genom nivåerna gradvis, de har uppdaterat den för mycket så det är inte kul, det är glitchy och jag laddade ner massor av kvalitetsappar för att passa den här skräpappen i min telefon, gör det inte slösa bort din tid, det kommer att göra dig besviken.
ni hur gjorde detta är fantastiskt😍😍
De är roligt men ibland har man ingen och styla
Bästa spelet någonsin! ❤️
Super Stylist Fashion Makeover Rollespil yrks
Spelet fastnar på annonser. Vissa annonser efter att ha spelat i 30 sekunder till 1 minut tillåter dig inte att avsluta eller gå tillbaka till spelet. Måste stänga den och starta om spelet igen. Inte alla annonser gör det men några få av dem gör det. Måste alltid starta om eller stänga av och gå in igen. Om det fixades skulle det vara 5 stjärnor
Det är riktigt trevligt men när jag öppnar superstylist ser jag massor av erbjudanden som jag inte vill ha och min tid försvinner ⌚
Det är så intressant men det finns för många annonser men de andra sakerna är infogade
Älskar det här tjejspelet ..Det är nästan overkligt och det finns så många saker att göra i det här spelet🙌🏾💖🙌🏾
Jag har ett klagomål. "Gissa vad hon har på sig" bilden av modellen är för liten. Jag har en galaxy s9 men bilden är så liten att jag inte kan se glasögonen eller skorna. Gör det större så ändrar jag mitt betyg till 5 ⭐
Bästa appen kan sitta hela dagen!!
Det är kul. När du väl kommer till en viss nivå finns det cirka 12 scenarier som sitter och upprepas. De flesta kräver något specifikt så alla söta nya kläder du får kan du inte använda eftersom de alla är designer och inget scenario någonsin kräver det. Det är ganska dumt.
Det är så snält spel jag kom etta direkt ps jag heter cool.
Jag jobbade så hårt på det här spelet. Jag hade pengarna, diamanter, nått en lång nivå och mycket kläder och nu är de borta! Jag är väldigt upprörd. Jag var tvungen att starta om min telefon på grund av ett tekniskt problem men jag kunde inte få tillbaka mina minnen och data från Super Stylist-spelet. De startade mig överallt. Jag behöver tillbaka mina grejer. Jag är inte alls glad över detta.👎🏽
Gillar verkligen det här spelet, jag spelar varje dag men de senaste dagarna, när tävlande uppgifter, dyker upp en vanlig svart skärm och det finns ingen väg att få bort det. därför måste jag logga ut helt och hållet. Och öppna spelet igen. Och det händer mycket!! Väldigt irriterande
Det är ett väldigt bra spel jag rekommenderar den verkligen.👍
Spelet är inte så dåligt men jag håller med en annan spelare att inte tillräckligt med diamanter så du får begränsade valmöjligheter så spelet behöver förbättras i det avseendet tack
Roligt och lättspelat
Vector 2 Premium እንቅስቃሴ ያለባቸው lhq
Kan du inte göra något åt dina annonser som inte spelas alls? Så irriterande att fortsätta att starta om spelet igen och igen och igen.
Fortsätter att krascha.. svart skärm och jag måste gå ut och gå in igen hela tiden.. också för många annonser
Helt ok, ganska roligt! Men min kompis har samma spel och ungefär lika långt som mig! Men hon får alla kläder i en massa a andra färger, men inte jag!?
Jag älskar det här spelet! Jag hatar såklart annonserna men eftersom det är de som hjälper till att tjäna $ för spelet, gör åtminstone priserna mer värda det, som 5 ädelstenar istället 3. Av någon anledning kan jag inte köpa något men jag antar att det är ett plus så jag kommer inte spendera pengar jag behöver inte lol. Jag uppdaterade också appen och den visar inget uppdaterat som det visar på bilderna för appen. Det gjorde det till jul och gick sedan rätt dåligt till den första versionen/scenerna från första början.
Bra spel men Fastnat med en modell, går inte styla henne utan spelet låst sej just där så kommer inte vidare, blir nog tvungen radera spelet
de är inte bra
Ny uppdatering är hemsk. Skulle ha gett 5 stjärnor tidigare. Du kan inte minska alternativen efter färg, stil eller typ längre. Så att leta efter något specifikt blir långt och tråkigt. Du kan inte heller gå tillbaka till kläderna när du väl är i accessoarer. Så om jag hittar örhängen jag vill ha men bestämmer mig för att byta skjorta så att den matchar dem kan jag inte gå tillbaka.
Meh. Jag hatar hur många annonser det finns, speciellt att det är samma hemska annons för bluffappen "Love Fantasy"
Bra idé men långsam. Så många annonser och så mycket tid mellan scenerna att du spenderar mer tid på att inte spela än du faktiskt spelar. Det är en Shane eftersom det är ett sött koncept