Post by rofomunpeari on Feb 25, 2022 0:36:00 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Idle Arks: Build at Sea ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Idle Arks: Build at Sea IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes veel allemaal ▞▞▞
▞▞▞ Idle Arks: Build at Sea 2022 version ▞▞▞
Ik had zoveel hoop. Ik nam aan dat het eerste niveau slechts een tutorial was. Nee. Je mag geen vlot bouwen. Je krijgt geen plezier. Je kijkt letterlijk naar een lijst met dingen die je moet doen en tikt op "Bouw". Dat is het. Je krijgt hout ZO traag dat je het ene ding bouwt en een eeuwigheid moet wachten om het volgende te bouwen. Als er meer in het spel was, zou dit prima zijn. Maar je bouwt letterlijk de vooraf bepaalde boot voor het niveau, en dat is alles.
Dit is geen spel. Dit is strikt voor advertentie-inkomsten. Letterlijk gemaakt om mensen te laten zitten en advertenties te bekijken. Je kunt helemaal niet ontdekken, je kunt je boot niet aanpassen, je kunt je mensen zelfs geen specifieke taken of iets dergelijks geven. Dit soort apps zijn de reden waarom mobiel gamen zo slecht is.
Leuk spel
Ik vind het spel leuk, net als het coole concept. Ik begrijp niet waarom anderen zeuren over advertenties als je letterlijk de keuze hebt of je advertenties wilt bekijken of gewoon de normale manier wilt verzamelen die inactief is. Een opmerkelijk probleem is dat ik niet kan upgraden, zelfs als Ik heb er het hout of de middelen voor Ik ben net met het evenement begonnen en kan niets verergeren Ik heb hier geld aan uitgegeven en nu kan ik niets doen, zou vijf sterren zijn als het zou blijven werken, maar je krijgt 4
Is zo cool!!!!
Je krijgt 1 toevoeging per 5 seconden.. Ik had meer advertenties dan daadwerkelijk speeltijd
De hele game is al uitgestippeld voor je, dus het enige wat je kunt doen is online zijn en af en toe op iets klikken
Matig
Absoluut geen offline spel, de gebeurtenissen hebben de neiging om wankel te worden. Bijvoorbeeld dit evenement is mijn "vlot" onder water gezonken en de mensen staan gewoon rond en zullen de toegewezen taken niet uitvoeren. (waarschijnlijk omdat ze onder water zijn) De advertenties zijn een beetje belachelijk. Ik wilde tot het einde spelen, maar ik denk niet dat ik de repetitieve onzin aankan. En tot slot vond ik geen andere manier om contact met hen op te nemen dan de Play Store. 2 sterren omdat de advertentie precies liet zien wat de game zou zijn.
goed
Absoluut verschrikkelijk. Tot nu toe is elk 'inactief spel' dat ik heb gespeeld waardeloos, maar op de een of andere manier is dit het ergste. Als je op zoek bent naar een saai spel, met minimale progressie, enkele van de slechtste en meest luie graphics die er zijn, maar die zijn best doet om vanaf het begin zoveel mogelijk geld uit je te persen, download dit spel dan onmiddellijk. Als je een normaal mens bent en geen tijd wilt verspillen met jezelf dood te vervelen voor een fortuin, vermijd dan dit 'spel' en speel iets anders.
Idle Arks: Build at Sea Jocuri obișnuite yce
Superleuk spel om te spelen moet je echt doen
Op dit moment is dit spel ongeveer net zo leuk als de rest van deze inactieve spellen, wat niet erg is. Er zijn een paar dingen die ervoor kunnen zorgen dat deze game boven de rest uitsteekt. geven de mogelijkheid om uit te zoomen en rond te kijken naar het hele schip. Verander het advertentiewiel wekelijks (wat je wint, zijn niet noodzakelijk de advertenties zelf). Zorg ervoor dat er meer dan 2 stukken drijfhout tegelijk op het scherm liggen. En ook, in de gebeurtenissen die plaatsvinden, moeten de kleine personages de kruisboog kunnen gebruiken.
Veel plezier, niet te lang. Ik kan niet wachten op de update. Ik wou dat ik meer met edelstenen kon doen dan advertenties overslaan. Als u het advertentiepakket koopt, worden edelstenen waardeloos.
Een erg goede game. Mijn enige probleem is dat er zo veel advertenties zijn, en een ander ding is dat ik het gevoel heb dat de graphics goed zijn, maar ze kunnen ze nog beter maken. Js
Het is een leuk spel
Alleen voor de edelstenen
Lijkt een beetje gehaast maar toch leuk en uniek. Nog te vroeg voor een legitieme recensie, maar ik kom terug om het te bewerken nadat ik het wat meer tijd heb gegeven. want er is een goed spel, maar op dit moment is er geen interactie behalve het verzamelen van planken voor onbeduidende opbrengsten, en flessen voor letterlijk niets. Het duurt even voordat de auto op gang komt om elke keer dat u reist opnieuw in te stellen.
Aanvankelijk genoot ik echt van deze game, zo erg zelfs dat ik ervoor koos om de dure optie zonder advertenties uit te geven. Binnen een paar dagen na het spelen merk ik dat er geen inhoud meer is om te spelen zodra je "Hoofdstuk 8" bereikt, wat een heel gemakkelijke mijlpaal was om te bereiken, vooral zonder advertenties die je vertragen in de premium-versie. De game stelt simpelweg dat er momenteel geen vlotten meer te bouwen zijn en dat er naar een aanstaande update moet worden gezocht. Update was al uitgebracht maar laadde niet op mijn telefoon. Verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, nada
Ik heb drie sterren gegeven om te laten zien hoe belangrijk het is om deze dingen eerst te veranderen: niet alles zou advertenties moeten bevatten, je zou SOMMIGE kratten zonder advertentie moeten kunnen openen, ook als je het een prestatie gaat noemen, laat ons er dan niet een advertentie voor bekijken. : voeg een manier toe om uit te zoomen Ik kan de oceaan nauwelijks zien over het rode en zandige vlot, dus over het algemeen is het tot nu toe mijn favoriete inactieve spel, want zelfs als je opnieuw begint, is het iets anders, dus het voelt niet zo vervelend om deze te repareren dingen en ik zal het veranderen
Ga zo door
아이스 스케이팅 발레리나 - 댄스 도전 아레나 롤플레잉 csri
Het is een goede tijdverspiller, maar ik heb veel edelstenen en heb er niets mee te maken. Het zou leuk zijn als je grondstoffen met edelstenen zou kunnen kopen. Het einde bereikt. Een suggestie, als je niet weet hoe je door moet gaan met de verhaallijn, hoe zit het dan om ervoor te zorgen dat mensen opnieuw kunnen beginnen zonder aankopen te verliezen.
Het is een best leuk spel
Leuk spel maar moet opnieuw worden gedaan als je de eerste hebt voltooid
Je moet alleen maar advertenties kijken om veder te komen
Je kunt je eigen schip niet bouwen. Je hoeft alleen maar te malen en de vreselijke premade-ontwerpen te volgen. In-app aankopen zijn veel te duur. De eerste die beschikbaar is, is $ 18? De enige manier om enige vorm van vooruitgang in het verhaal te maken, is door naar advertenties te kijken. Er zijn ongeveer 25+ toevoegingen nodig om genoeg goud te krijgen om het hoofdstuk te voltooien, dan wordt hun scheepsontwerp gereset en kun je het helemaal opnieuw doen
Idle Arks: Build at Sea Dažādas spēles nlpt
Het is een leuk, schilderachtig spel met veel goede eigenschappen. Eenvoudige spelmechanica, goede graphics, offline/inactief spel dat doorgaat, zelfs als je niet aan het spelen bent. Zou het aanraden als een goede tijdmoordenaar voor als je je verveelt en iets te doen hebt.
Dus ik vind het spel leuk, er is maar 1 ding dat een beetje vervelend is, namelijk wanneer het super zeldzaam is om edelstenen te vinden en je elke keer dat je een pot met goud opent naar een advertentie moet kijken. Ik denk dat je ongeveer 500 hout zou moeten kunnen uitgeven om het te doen, reageer dan terug, bedankt.
Een leuke spel
Kan het add-systeem niet gebruiken, het blijft laden
Ja, deze game zou geweldig zijn, behalve dat de evenementtimers niet correct zijn ingesteld. Deze laatste gebeurtenis heb ik 3 uur geleden gecontroleerd en er stond dat ik 1 dag en 3 uur had. Raad eens, het eindigde op onverklaarbare wijze. Dit soort dingen... Dat is een nee. Geef dit spel door of raak gefrustreerd dat de ontwikkelaars de timer niet correct kunnen instellen.
Geweldige app, ik geniet er echt van, maar elke 5 seconden vraagt hij of ik een advertentie wil bekijken om een gratis geschenk te krijgen, maar er is geen optie om nee te zeggen. Dus als ik gedwongen wordt een advertentie te bekijken, wordt ik tegen de tijd dat deze voorbij is, gevraagd om nog een advertentie te bekijken. Zou 5 sterren beoordelen. Voeg een optie toe om een advertentie voor een cadeau niet te bekijken.
Ik haat deze gedwongen advertenties! Dit is verschrikkelijk onprofessioneel. Er is er elke twee minuten een, ik zweer het. En lezers, er is geen annuleerknop. De enige manier om uit deze advertenties te komen, is door ze helemaal te sluiten en dan weer naar binnen te gaan. En binnenkort ook.
Te veel geld verdiend en onderontwikkeld. had de recensies van tevoren moeten lezen, want dat is wat veel mensen hier zeggen, maar ik bedoel eerlijk gezegd, het is gewoon een beetje traag. Het "committed change then wait-systeem" is altijd zo geweest en elk bedrijf heeft ooit geprobeerd inkomsten te genereren om dat te versnellen, maar zelfs als je het versnelt, voelt het gewoon niet de moeite waard als je me zou willen haken, je zou verlaag die tijdslimieten toch en laat me ze dan versnellen.
Ik erger me er steeds meer aan. Ik speel dit op een computer, dus ik hoef me geen zorgen te maken dat mijn batterij leeg raakt. Deze game is echter geobsedeerd door het opdringen van advertenties. Ja, de advertenties aan u opdringen. Als je alle flitsende en opdringerige dingen op je scherm negeert, zal het verschijnen terwijl je op dingen tikt om je te verleiden tot het kijken naar een advertentie. Het is een beetje overboord.
De muziek probeert nooit oud te worden, maar je kunt maar zo lang naar één nummer luisteren. Ondanks dat de game schijnbaar een laag budget is, was ik verbaasd over het gebrek aan glitches in het algemeen. De game probeert weg te komen met het plaatsen van "Watch ads!" over je hele scherm door ze drijvende schatkisten te maken. Er is niet te veel inhoud, behalve voor brutale berichten in flessen die je af en toe tegenkomt. Dit is echt een van die games die zichzelf speelt en je bent mee voor de rit om het hier en daar te sturen.
Het moet worden bijgewerkt. Ik heb het spel voltooid, dus werk het spel bij
Idle Arks: Build at Sea Priložnostne qpod
Ik heb dit spel eerder gespeeld en ben ongeveer een jaar geleden uitgespeeld. Ik besloot het opnieuw te spelen in de hoop dat er meer zouden zijn. Maar helaas zijn er geen toevoegingen geweest. Ik kijk erg uit naar nieuwe vlotten en avonturen.
Leuken spel
Redelijk
Om geld te verdienen moet je lang wachten, of veel reclame kijken. Je begint telkens weer overnieuw, dus geld opbouw heeft geen zin. Van de klopt ook niks. Twee sterren ipv één omdat ik het aapje heel schattig vind.
Is een heel leuk spel
HOUD van het spel, het verhaal ervan is geweldig en het is creatief. Maar zodra ik het NEO-personage krijg, bevriest het spel, dan toont het een Chinese boot, maar ik was net klaar met het maken van een Romeins ogende boot, het toont een Chinese boot die in de fles gaat, ik verlaat het spel omdat het daarna bevroor , dan laadt het daarna NOOIT het spel. repareer dit alsjeblieft en je zult in de toekomst een vijfsterren zien !!!!
Alles is al vastgelegd. Totaal geen vrijheid om je eigen ding te doen
Leuk spel, maar het heeft ook nadelen
Ik heb echt genoten van dit spel, maar nadat ik level 7 had bereikt, ging het mis en stopte alles met het produceren van hout, waardoor het onmogelijk werd om verder te komen in het spel. Ik zie dat er onlangs een bugfix is uitgebracht, maar ik heb de game net daarna gedownload, dus ik had dit probleem niet moeten tegenkomen. Mijn andere problemen met deze game zijn dat er geen gemakkelijke manier lijkt te zijn om contact op te nemen met de ontwikkelaars over technische problemen met de game en dat er geen manier lijkt te zijn om een back-up te maken van in-game aankopen.
Ik ben NET begonnen???
Idle Arks: Build at Sea Grand public gzzo
Eenvoudig en leuk spel om te spelen als je tijd wilt doden of gewoon wilt zitten. De game I-interface is ook heel gemakkelijk te gebruiken.Ik heb het maar een tijdje gespeeld, maar dit is een spel dat ik nog een tijdje zal houden
Nog geen bugs gezien